درخصوص معیارهای انتخاب ویدئووال   مباحث مختلفی  می تواند مطرح باشد بطور نمونه می توانیم به ابعاد اتاق محل نصب و بودجه یا تعداد تصاویر ورودی که نیاز است در  ویدئووال نمایش داده شوند و اینکه آیا بودجه کارفا اجازه تامیین تعداد مورد نیاز با خواسته های پروژه را میدهد یا خیر ،اینها و سوالاتی از این دست که به پاسخ برخی از آنها در ذیل اشاره میکنیم از جمله معیارهای انتخاب ویدئو وال است .

سایز فیزیکی اتاق و محل نصب ویدئو وال

ابعاد اتاق شامل طول ، عرض و ارتفاع سقف یک از متغیرهای دخیل در انتخاب تعداد نمایشگر ویدئوو ال است ، مثلا اگر دیوار اتاق شما دارای طول 3 متر  و عرض 2.8متر و ارتفاع 2.7متر میباشد ، و بخواهید از مانیتور ویدئووال فیلیپس در سایز 55 اینچ استفاده کنید که ارتفاع از کف زمین برای کاربر 110 سانتی متر باشد ، باید ارتفاع از سقف هم حدود 20 سانت در نظر داشته باشید ، با این محدود یتها فقط می توانید تعداد 2 ردیف روی هم مانیتور قرار دهید و این ممکن است با خواست اولیه شما که 3 ردیف در نظر داشتید مغایرت داشته باشد.

فاصله کاربرها تا ویدئو وال

نکته بعدی فاصله کاربرها با صفحه نمایش ویدئووال می باشد ، اگر هرچه فاصله کاربر از صفحه نمایش بیشتر باشد نتیجه اش اینست که ما میتوانیم میدان دید بزرگتر داشته باشیم و باید در نظر داشته باشیم که میدان دید بزرگتر یعنی عمق دید کمتر ، پس اگر به دنبال نقطه متناسب می گردد حتما با متخصصین ما برای محاسبه بهترین نقطه محل کاربر و تعداد نمایشگر مشورت کنید .همین لحظه می توانید با شماره 09199374006 تماس بگیرید و سوالات بیشتر را تلفنی بپرسید.

تعداد تصاویری که میخواهد همزمان در صفحه ویدئووال نمایش بدهید.

یک دیگه از معیارهای که برای انتخاب متناسب تعداد ویدئووال در پروژها مد نظر قرار میگره ، همین تعداد تصاویری است که بطور همزمان می خواهند در وال به نمایش در بیایند. خوب این یک موضوع پیچیده است ، که ما بتونیم با تکنیک ها ی منحصر به فراصنعت بهترین استفاده را از ویدئووال ببریم.

در نظر داشته باشید که بخواهید تعداد 7 وروودی را همزمان روی 4 عدد مانیتور به نمایش بزارید ، خوب این چطور ممکن است ، ما که فقط 4 مانیتور بیشتر نداریم ؟

اگر بخواهیم روی هر مانیتور د رحالت عادی یک تصویر به نمایش در بیاوریم قطعا نیاز به 7 مانیتور خواهد بود ، ولی ما فقط 4 مانیتور داریم خوب باید چی کاری انجام دهیم ؟

همین حالا تلفن را بردارید به شماره 09199374006 زنگ بزنید تا  همین حالا جواب خودتون را بگیرید.

بودجه خریدار یا کارفرمای در خصوص تعداد و برند نمایشگر ویدئووال

بزل صفحه نمایش 3.5 میلیمتر ، 1.8 میلیمتر و یا 0.9 میلیمتر  ، که بستگی به بودجه دارد.  هرچه ضخامت لبه یا همان Bezel مانیتور کمتر باشه ، قیمت آن مانیتور ویدئو وال گرانتر خواهد بود . عددی که در بزل گفته میشه منظور فاصله دو لبه انتهای و ابتدای دو مانیتور هم پس از نصب در کنار هم است.

نوع محتوایی که میخواهید در مانیتورها نمایش دهید.

مثلا اگر محتوا دارای جزیات گراف ها و نقشه های ریز است باید از فاصله کاربر تا ویدئوال را کم در نظر داشته باشید.اما اگر این محتوا فیلم باشد خوب مساما این فاصله بیشتر می تواند باشد . شما می توانید از مشاوره خرید ویدئووال رایگان فراصنعت در خصوص مباحث تخصصی استفاده کنید. چون نوع محتوا در متغییرهای ویدئووال شما تاثیر گذار است و نکات مهمی در این خصوص است که باید فقط باید متخصص مشورت کنید تا موضوع برای شما کاملا شفاف بشه.

نور محیطی که مانیتور ویدئووال قرار است در آن نصب شود.

یکی دیگر از معیارهای انتخاب نوع نمایشگر ویدئو وال مسله نور محیط است ، هرچه نور محیط کم باشه مسلما نیازی به مانیتور های با شدت روشنایی بالا نیاز نخواهیم داشت ، فیلیپس دو مدل مانیتور ویدئووال ارائه می کند که 500 کندلا و 700 کندلا

برند ویدئووال

keyboard_arrow_up