خرید ویدئووال از فروشگاه اینترنتی آیا کار درستی است ؟

اگر امروز در گوگل جستجو کنید ویدئو وال یا خرید ویدئووال احتمالا به چند فروشگاه اینترنتی روبرو میشید که علاوه بر فروش محصولات دیگه ای کاملا غیر مرتبط یک بخش یا یک صفحه از محصولات را به فروش محصولات ویدئو وال اختصاص دادند .
نکته ای باید مد نظر شما مشتری عزیر باشه اینکه یک فروشگاه اینترنتی ماهیتا کارش مدیریت وب سایت فروشگاهی است و هر محصولی را که بخواهد خودش بفروش برسانه باید از وزارت صنعت و نماد های اطمینان را دریافت بکنه ، که اگر اینکار را انجام نده اساسا نمی تونه به درگاه بانک متصل بشه .
مسئله ای که اتفاق میافته اینکه وزارت صمت یا سازمان های نظارتی که هروز نمی تونند برند ببیند که آیا این فروشگاه اینترنتی تخلف داره یا نه مادامی که کسی از آنها شکایتی نکنه سیستمی جهت ارزیابی آنها متاستفانه وجود نداره ، ارزیابی از این جهت که آیا محصولی که در سایت است قیمت گذاری شده بر اساس چه مبنای قیمت گذاری شده ،آیا مجوز لازم برای درج قیمت را داره یا خیر ، آیا از شرکتهای وارد کننده محصول اجازه نامه کتبی برای درج محصولات آنها گرفته ؟ آیا قیمتی که اعلام شده با شرکت وارد کننده تطابق داره ؟ آیا اصلا کالا تخت گارانتی چه شرکتی است ؟ آیا خود فروشگاه کالای مانیتور صنعتی را گارانتی میکنه ؟ اینها موضوعاتی است که در خصوص فروشگاه های ایترنتی مطرح است و همان طور که عرض کردم نظارتی کافی بر روی فعالیت آنها وجود نداره .
و با توجه به ماهیت فروشگاهی بدون آنها اساسا قابلیت فروش کالاهای با درگیری بالا را نخواهند داشت و فقط سعی می کنند در نیاز مشتری برای قیمت سواستفاده کنند و گاها بعضی از مشتریان هم در دام آنها گرفتار می شوند. ما مواردی داریم که فروشگاه اینترنتی بدون گرفتن مجوز کتبی از شرکت فراصنعت که نماینده مانیتور فیلیپس در ایران است ،قیمت مانیتور را  در سایت خودش قرار داده و قیمت چند برابر از قیمت فروش شرکت فراصنعت اعلام میکنه و وقتی که با آن شرکت تماس میگریم که چرا اینکار غیر قانونی را انجام میده با کمال تاسف اعلام میکنه از قصد اینکار و می کنم که محصولات دیگه ای را بفروشم. خوب شما بنظر خودتون آیا اینها با مشتری صادق خواهند بود ؟ افرادی که حتی با خودشون  رو راست نیستند و اصول اولیه اخلاقی را رعایت می کنند چطور میتونند یک شریک تجاری برای شما باشند . لطفا مراقب این قبل فروشند ها باشید. اساسا فروشگاه های اینترنتی چون ساز و کار نظارتی بسیار ضعیفی روی آنها در ایران است خیلی قابل اعتماد نیستند ، چون اساسا کار آنها مدیریت یک وب سایت فروشگاهی است نه مدیریت پروژهای حرفه ای تصویری ویدئوو وال.
شرکت فراصنعت یک فروشگاه اینترنتی نیست بلکه یک شرکت حرفه ای با سابقه طولانی در زمینه مانیتورهای صنعتی و ویدئو وال فیلیپس است.
keyboard_arrow_up